Tuesday 27 January 2009

Voiceless...Aphone...





Voiceless...Yes, that's how it's been for me these last days. I got the flu and I lost my voice because of a very bad breathing infection... I had to stay home.. . I still feel feverish, oh, dear...But I can now speak a little. I'm supposed to be back to work on Monday, so, please keep your fingers crossed for me!
Voiceless...Each time I look at our Little Fairy who's now 10 months old (+ 2 teeth: 1 on January 21st and 1 today!). She's such a joyful baby! She 'll be 1 year in 2 months...Voiceless I am.
She now says 'Papa' , 'Mama' and 'Ma' (whenever she sees or wants food).
I feel so lucky.

Aphone... depuis plusieurs jours je suis. J'ai eu la grippe et j'ai perdu la voix à cause d'une vilaine infection pulmonaire. J'ai du rester à la maison... Je suis toujours fièvreuse... Mais je peux maintenant parler un peu. Je dois reprendre le travail lundi, alors, les amis, croisez-les doigts pour moi!
Sans voix je suis...Chaque fois que je regarde notre petite Fée qui a maintenant 10 mois (et 2 dents: 1 le 21/01 et 1 aujourd'hui!). Elle est si joyeuse! Dans 2 mois, elle aura 1 an. Je reste sans voix. Elle dit maintenant 'Papa', 'Mama', et 'Ma' (quand elle voit de la nourriture ou veut de la nourriture!).
J'ai tellement de chance.

3 comments:

sulu-design said...

Oh, I hope you feel better by Monday! I've got the flu, too, and am totally miserable. I can't imagine taking care of a little one while being so sick. Such a sweet little one she is!

Anonymous said...

Non deja quasiment 1 an? Je me vois encore lui faire son ptit body "ange" c'est pas possible ce que sa pousse vite! Good luke pour lundi et en attendant bon week end avec ta princesse!

Patty said...

et si, un an bientôt...